90 år med svensk radio

I dag lyssnar 6 av 10 svenskar på radio varje dag. Det är därför en av landets största kanaler för marknadsföring, och mycket attraktivt alternativ för företag som

Tagged under:

Hur svenskarna konsumerar media är vår viktigaste utgångspunkt när vi ska utveckla en strategi för våra kunder. Både på detaljnivå och generellt ger detta oss konkreta svar på

Tagged under:

Firandet av Lucia 2019 i förra vecka uppmärksammades över hela Sverige. Dagen är ett perfekt exempel på just hur effektiva temadagar kan vara som ett fokusområde för marknadsföring

Tagged under:

Vad är kampanjens budskap – och vem vill lyssna? När man jobbar med sociala medier för företag är det viktigt att komma ihåg precis hur sociala plattformar som

Tagged under:

Julen är den perfekta tiden för ett lyft inom företagets marknadsföring. Konsumenter är på jakt efter julklappar, och en helt speciell stämning lägger sig över landet när adventstiden

Tagged under:

Årets julklapp 2019 i TV-reklam

Den 20e november annonserade HUI, Handelns Utredningsinstitut, att mobillådan är årets julklapp 2019. För 2018 var det ”det återvunna plagget” som utnämndes till årets julklapp. Produkten som utses

Tagged under:
TOP